Monday 25 July 2011

Liefde deur aanraaking...



Eendag toe ek in die apteek staan, kom ‘n dame na my toe en vertel my dat sy klasse gee in “Infant Massaging” en dat sy nog dames met babas benodig om die kursus op toe te pas,  sodat sy offisieel kan gerigestreer word as ‘n “Infant Massage Instructor”. Ek het huis toe gegaan en toe gedink, hoekom nie. Hier kry ek dit nou verniet, mens kan nie so 'n geleendheid verby laat gaan nie. Dit is ‘n geskenk wat die Here my gee. Ek kan my baba beter leer ken en ‘n gelukkiger, vriendeliker baba hê op die ou end van die dag. 
Ek het dadelik vir Monica gebel en my afspraak gemaak. Vir 4 weke moes ons klas loop. Ons het geleer hoe om te maseer eers op die bene, toe maag, bors, arms, rug en laastens die gesig. Ek en Marli het dit verskriklik geniet. Jy kon na die einde se kant toe sien wat ‘n verskil dit aan haar gemaak het. My kind het in ‘n energievolle kekkelbekkie verander en ek en my kind is nou nader aan mekaar as ooit tevore. Ek is so dankbaar Monica het op ons af gekom. Ek raai dit vir enige ouer aan.




Marli het tot 'n sertifikaat gekry!







No comments:

Post a Comment