Thursday 21 July 2011

Een plus Een maak Drie!

Ek sit nou die dag en dink, dinge gebeur darem vinnig. Een dag was ek nog 'n alleen loper, toe kom Collin in my lewe, en toe volg die "I do" en twee jaar later, hier is Marli. Wat 'n avontuur! 
Ek sien uit na baie gelukkige jare nog saam as 'n familie.

Toe onthou ek ook hoe my ma altyd gespot het en vertel het dat die Predikant vir hulle gelieg het die dag toe hulle getrou het, want hy het vir hulle gesê  : "Willem en Hattie, julle is nou een", en nou is ons vyf in ons gesin he he. Wel, dis net ons as gesin. Intussen het daar twee skoonseuns en drie kleindogters by gekom.
So ek kan ook dieselfde sê, nou die dag was ek en Collin nog een, nou is ons drie. So 1+1=3. Die skole leer mens heeltemal verkeerd :).

Hier is ons as gesin. Marli is sewe maande oud in hierdie foto. Ek is mal daaroor hoe Collin vir haar kyk, en hoe sy na my loer. Die een ding wat ons nie kan weg steek nie, is hoe baie lief ons vir mekaar en Marli is, en ook hoe lief Marli ons as ouers het. Fotos lieg nie. Jy voel sommer die "Chemistry". 
Ek en Collin stem or een ding saam, sy is die wonderlikste deel van ons lewe! Ons is lief vir jou Liefie-blom!

No comments:

Post a Comment