Monday 21 May 2012

Hier kom die bruid!

Maandag, 30 April 2012. Dit was 'n tipiese koue winter-dag in die Kaap. Die lug was grys met die rëenwolke wat die hemel deurtrek het. Maar in 2 mensies se harte was dit warm daai dag. Liefde oorwin die als, selfs die koue. Dit was die troudag van Heinrich en Claire. Twee pragtige, dierbare jong mense. 


Marli was bevoorreg om een van hul blommemeisies te wees. Wel, Claire het so besluit toe Marli nog net 4 maande oud was, en daai dag het dit net so gebeur ook.

Ek het heeltyd net gebid dat Marli net sal doen wat van haar verwag word, en dankbaar het die Here my gebed beantwoord. Marli het baie mooi en rustig saam met Rachel en Emily die gangetjie kom afstap. Dit was PRAGTIG, en soos hulle af gekom het kon jy net die glimlagte op die mense se gesigte sien en die ouer mense wat "ooh" en "aah" van agter af. Sy het haar ma se hart baie trots gemaak daai dag. Wie sou kon dink omtrent 4 jaar terug was dit ek en Collin wat die trou aan mekaar beloof het en hier stap ons baba-dogtertjie die gang af by ander se troue. Die tyd het darem vinnig verby gegaan.


Die diens was bitter mooi gewees, gely deur Lr. Hein von Hörsten. Tussen die diens en die spesiale item, het dit 'n knop in die keel veroorsaak. Baie spesiaal.

Die onthaal was net so mooi en spesiaal. Klein en intiem. Nog nooit het ek soveel mense sien huil op 'n pa en dogter dans nie. Mens kon sien dat hulle 'n baie goeie en mooi verhouding het. NAtuurlik het die lied "Butterfly kisses" die trane aangehelp. Al het ons uit gerëen, was die glimlag op die bruid se gesig als die moeite werd. Solank die dag vir haar en Heinrich spesiaal was. Dit was my hoop en gebed, en daai glimlag op haar gesig was soos hulle altyd sê "priceless".


Aan die nuwe Mnr en Mev von Hörsten, wil ek net dankie sê vir die voorreg dat Marli kon deel wees van hulle mooi dag en wil ek ook dankie sê vir hul vriendskap, liefde en omgee. Mag die Here hul huwelik ryklik sëen en baie jare se mooi herhinneringe hul nog inwag. 



No comments:

Post a Comment