Tuesday 19 April 2011

Ek wens ek kon my deur jou oë sien!

Dis 6 uur. My wekker het af gegaan. Marli word toe ook wakker hier waar sy langs my in die bed lê na ek haar laas gevoer het en besluit het om haar nog so bietjie by my te hou voor ek nou nou moet opstaan. Dis donker buite, maar lig genoeg dat ek kan sien hoe sy na my staar. Ek sit die bedlampie aan, en hier lê hierdie gesiggie met die dik geslaapte oë langs my. Haar vars baba asempie op my gesig. Daai mooi gesiggie, ek wil haar net heeltyd teen my vashou en haar op soen. Sy gee  my 'n grin en begin met haar uitgestrekte armpie en met haar handjie oor my gesig streel terwyl sy stip na my staar en ek lê en dink, wat sien sy as sy so na my staar? Wat dink sy? Is sy so lief vir my as wat ek vir haar is?... Ek wens ek kon my deur haar oë sien!







No comments:

Post a Comment