Monday 13 August 2012

Marli-angelo


Ek het mos weer na al die jare die verfkwasse uitgepluk en begin verf. Klein pop wou die hele tyd net kyk wat maak ma, en natuurlik was dit moeilik om die klein handjies uit die verf uit te hou. Collin het gehelp, toe trek ons maar vir haar die voorskoot aan, stel vir haar skoon papier in die esel op en sit die verf vir haar reg en toe laat waai sy. Die plesier op daai gesiggie was dit die moeite werd. 

Voor Marli se geboorte het ek my nogals 'n paar dinge ingedink soos bv. dat sy Collin se rooi wange moet he, dat ek haar graag sal wil laat ballet klasse doen, dat ek vir haar 'n groot pophuis gaan bou agter in ons jaard waar sy heeldag kan huis huis speel, dat ek en sy gaan saam bak ens. maar ek het nooit regtig gedink daaraan dat sy dalk mamma se kuns talent sal erf en 'n liefde vir die kuns ontwikkel nie. Ons sal dit maar dophou, wie weet, sy is dalk eendag die volgende Michaelangelo...

Hier is fototjies van die eerste verf-sessie :)

No comments:

Post a Comment